Rezultati ankete o zadovoljstvu SeneCura uslugom za 2023. godinu
Prošle godine je provedeno anketiranje zadovoljstva korisnika i njihovih obitelji uslugom SeneCura domova u Hrvatskoj, istraživanje je provedeno u razdoblju od 20.11.-20.12.2023. godine. Rezultate je prikupio, analizirao i obradio istraživački institut IPSOS. SeneCura Hrvatska je na razini grupe u kategoriji Životna sredina postigla uspjeh od 94 % zadovoljnih korisnika.
Opće zadovoljstvo na razini grupe SeneCura Hrvatska iznosi 92,4%
SeneCura Bjelovar – Opće zadovoljstvo – 88,97%
Posebno visoku ocjenu dobio je dom Senecura Bjelovar u kategoriji Životno okruženje – 93,7 %, te Obzir i pažnja – 93,5%
Rezultati koje je prikupio, ocijenio i pripremio Institut za istraživanje tržišta IPSOS pokazuje ukupnu stopu zadovoljstva od 88,7% i stopu preporuke 25 (NPS) našim domom. Sveukupno zadovoljstvo mjeri se na temelju odabranih odgovora „zadovoljan“ i „vrlo zadovoljan“ na ljestvici od 4 stupnja.
Na ove rezultate smo posebno ponosni, ali nam je i obveza ne posustati u našim nastojanjima, ne iznevjeriti ukazano povjerenje te biti najbolji što možemo, a sve na zadovoljstvo naših korisnika.
„Cilj anonimne neovisne ankete je dobiti uvid u zadovoljstvo korisnika naših usluga te uvidjeti gdje su prostori za napredovanje i poboljšanje. Također, dobiti ovakvu povratnu informaciju kao rezultat našeg truda i rada je nagrada kakvu svaki zaposlenik u ovoj djelatnosti najviše cijeni i treba. Treba nam kao podsjetnik da je naš rad prepoznat i da postižemo cilj, a on je uvijek isti – zadovoljstvo i sreća onih koji nas najviše trebaju.“ – naglasila je Sanda M. Gavranovič, operativna direktorica za SeneCura Adriatic regiju.
Rezultati ankete se prezentiraju središnjici tvrtke, zaposlenicima, stanarima i njihovim obiteljima. Proizašli zaključci i mjere koriste se za poboljšanje unosa se u godišnji plan djelovanja i prema njima se onda i postupa u cilju poboljšanja ili održavanja visoke kvalitete usluge.
